Franczyza w Polsce

Koszyk jest pusty

21 wrzesień 2009
logo_biedronka.jpgJeronimo Martins, do którego należy sieć Biedronka, prowadzi rozmowy w sprawie przejęć. W zasięgu zainteresowań Biedronki nie są duże, ale mniejsze sieci.
Zdaniem Adama Wroczyńskiego z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych skala rozwoju sieci dystrybucji detalicznej Jeronimo Martins jest na tyle rozległa, że przejmowanie niewielkich lokalnych sieci może przynieść tyle korzyści, co i kłopotów. Związane jest to z regulacjami antymonopolowymi w Polsce.
 
- Wydaje się, że na obecnym etapie, dalszy rozwój sieci powinien być rozpatrywany indywidualnie w poszczególnych regionach. Centrala Biedronki powinna brać pod uwagę dotychczasową strukturę lokalizacji sklepów, określając w ten sposób potencjalne obszary do zagospodarowania, a w drugiej kolejności stawiać na przejmowanie lokalnych sieci, z których część sklepów może pokrywać się z dotychczas działającymi Biedronkami – dodaje Wroczyński.
 
Strategię wypełniania istniejących luk w obszarze działania sieci Biedronka wspomaga cykl koniunkturalny w Polsce, charakteryzujący się wysoką atrakcyjnością modelu dyskontowego. Coraz większą rolę zaczyna także odgrywać rosnące znaczenie i potencjał ekonomiczny obszarów wiejskich, dotychczas w mniejszym stopniu branych pod uwagę przy konstruowaniu strategii rozwoju.
 
, 21 września 2009r.
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Komentarz w tym Artykule

Najnowsze franczyzy

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Co według Ciebie jest przeszkodą w otwarciu biznesu franczyzowego?

14.5%
51.6%
8.1%
17.7%
4.8%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 14.01.2015

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 13.01.2015

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA JAKO BEZPIECZNA METODA PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY - 15.01.2015