Franczyza w Polsce

Wojtex działa w różnych segmentach rynku gastronomicznego.

Foto: Biesiadowo

Firma Wojtex, właściciel franczyz gastronomicznych szturmuje kilka segmentów rynku. Rozwija sieci pizzerii, smażalni ryb i lokali specjalizujących się w daniach z kurczaka. Inwestuje też w sieć minikawiarni i lodziarni. 

Wojtex to właściciel kilku dobrze prosperujących franczyz gastronomicznych - sieci pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajnia, Coffeeloffee i Mangatto.

– Miniony rok był dla naszych konceptów bardzo dynamiczny i rozwojowy. Szczególną uwagę przykładaliśmy do wysokiej jakości usług oraz profesjonalnej obsługi klientów. Działania te przyniosły pozytywne efekty i nasza sieć pizzerii Biesiadowo została nagrodzona m.in. statuetką Luksusowej Marki Roku 2015. To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza, że zmierzamy w dobrym kierunku. Dużym zainteresowaniem cieszyły się nowe koncepty: Rybodajnia i Western Chicken, które dołączyły do naszej oferty pod koniec 2014 roku – mówi Wojciech Goduński właściciel Wojtex.

Obecnie pod szyldem Rybkodajni funkcjonuje 8 punktów, natomiast w sezonie letnim będzie ich więcej. Firma z sukcesem rozwinęła także koncept Western Chicken. W 2015 roku dwukrotnie zwiększyła ich liczbę do 20 restauracji działających na terenie kraju oraz 2 punktów położonych za granicą. Wojtex jest w trakcie finalizowania prac związanych z otwarciem nowych lokali. Do wiosny 2016 roku powiększy sieć Western Chicken o restauracje w Starogardzie Gdańskim, Szczecinie, Toruniu i Makowie Mazowieckim. Coraz bardziej rozpoznawalna staje się również sieć mini kawiarni Coffeeloffee. Firma planuje, że w 2016 roku powiększy się ona o 15 nowych punktów.
– W osiągnięciu celu z pewnością pomoże nam zmiana w strategii działania. Wychodzimy poza dotychczasowe ścieżki rozwoju i szczególny nacisk kładziemy na komercjalizację centrów handlowych. Nowy rok rozpoczęliśmy od powiększenia portfolio. Do grona naszych konceptów dołączyły dwie nowe marki: sieć lodziarni Mangatto oraz sieć przyczep Western Tortilla. Obydwa koncepty inspirowane są panującym na rynku trendem food truck. Obecnie organizujemy szkolenia oraz pokazy dla franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem mobilnej lodziarni lub gastronomii. Prowadzimy intensywne przygotowania do sezonu letniego, w którym chcemy uruchomić minimum 30 lodziarni Mangatto oraz 20 przyczep Western Tortilla – dodaje Wojciech Goduński. 

Więcej informacji na temat konceptów firmy Wojtex znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.


Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
INK

Najnowsze franczyzy

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakiego rodzaju wsparcia najbardziej oczekiwałbyś od franczyzodawcy?

12.4%
17.1%
6.2%
62.4%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 16.11.2016

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 07.11.2016

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 28.11.2016

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 21.11.2016